Ар-ождан бар және заң бар,

 
Ол ұрламайды, алдамайды,
 
Ұры кем дегенде миллион береді –
 
Ол ұрлауды тоқтатпайды.
 
И.Безендіру:
 
Тақырып пен эпиграф тақтаға орналастырылған.
 
Алдын ала дайындық – жоғарғы жағында жарқын жазуы бар қағаз парағы: "stop сыбайлас жемқорлық", боялған ағаш – алма ағашы бар қағаз парағы және бөлек "алма", кабинеттегі үстелдер мен орындықтар балаларға топтар бойынша жұмыс істеуге ыңғайлы болатындай етіп орналастырылған. Кестелердегі жазулар: 1 топ, 2 топ, 3 топ. Әр үстелде үлестірмелі конверттер бар – жұмысқа арналған тапсырмалар, орыс тілінің түсіндірме сөздігі, киізден жасалған қаламдар немесе маркерлер.
 
Тақтадағы сыбайлас жемқорлық туралы афоризмдер:
 
"Адалдық деспотизмнен сыбайлас жемқорлық сияқты бостандықтан бөлінбейді"
 
А. Франц
 
"Ақшаға билік сатып алушылар одан пайда табуға дағдыланады"
 
Аристотель
 
"Сыбайлас жемқорлық-бұл билік азаматтарға емес, өзіне қызмет ететін кезде"
 
"Шенеунік қарсыластарды емес, бағыныштыларды көбейтеді"
 
Паркинсон А.
 
Тәрбиеленушілермен дайындық жұмысы - үш шығармашылық топ құру.
 
Пайдаланылатын жабдық: жоспар-конспект, үлестірме материал, компьютер, проектор, экран
 
Мақсаты: оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы сананы қалыптастыруға жәрдемдесу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат мәселелерінде "нөлдік" төзімділік моделін қалыптастыру
 
Міндеттері:
 
1. "Сыбайлас жемқорлық" ұғымына сипаттама беру, сыбайлас жемқорлық көріністерінің нысандарымен, оның салдарымен және онымен күресу тәсілдерімен таныстыру.
 
2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, іздеу қызметінің негіздерін дамыту, қазіргі қоғам проблемаларына өз дүниетанымын қалыптастыру, елде сыбайлас жемқорлық көріністерінің алдын алу бойынша тұрақты ұстанымның қалыптасуына ықпал ету, эмоциялық деңгейде сыбайлас жемқорлық мінез-құлықты қабылдамауды қалыптастыру.
 
3. Топтарда жұмыс істеу, өз пікірін білдіру қабілетін қалыптастыру.
 
4. Өз іс-әрекеттері мен іс-әрекеттері үшін жауапкершілікті, жасөспірімдердегі сана мен әлеуметтік белсенділікті тәрбиелеу.
 
Іс-шара барысы:
 
Ұйымдастыру сәті.
 
Мұғалім: Сәлеметсіздер ме, құрметті балалар! Біздің сынып сағатымыздың тақырыбын анықтау үшін біз "еңбекқор ағаш кескіш"деп аталатын мысалды тыңдаймыз. Мұқият ағаш кесуші қылшық ағашты адал жинады, оған жақсы жалақы төленді және еңбекқорлығы үшін мадақталды. Одан бір ғана нәрсе жасырылды: қылшық ағаш инквизицияның оттарына барып, адамдарды өртеп жіберді.
 
Астарлы әңгіме не туралы? (Балалардың жауаптары) онда адам әрқашан өз іс – әрекеттерін түсінуі, олардың салдарын алдын-ала білуі, нәтижесінде не болатынын білуі керек-жақсылық немесе жамандық. Бүгін сабақта біз адамдар жасаған зұлымдық біздің қоғамның тозуына қалай әкелетіні туралы сөйлесеміз. Бұл зұлымдықтың аты-сыбайлас жемқорлық.
 
№ 1 тапсырма. Сыбайлас жемқорлық сөзімен байланысты сөздерді таңдаңыз.
 
Балалардың жауаптары: қорқытып алушылық, сатушылық, құқық бұзушылық, парақорлық, параға сатып алу, өзімшілдік.
 
№2 тапсырма
 
Мұғалім: Балалар, сіздің үстеліңізде орыс тілінің түсіндірме сөздіктері бар. Сөздіктің көмегімен сыбайлас жемқорлық деген не? Жауабыңызды жазыңыз, содан кейін оны оқып шығуыңыз керек. (Әр топтан 1 Жауап, бір өкіл оқиды) оқушылардың жауаптары тыңдалады. Мұғалім қажет болған жағдайда түзетеді, нақтылайды, сыбайлас жемқорлықтың не екенін тағы бір рет айтады.
 
Сыбайлас жемқорлық (лат. "Corrumpire", "бұзу", "пара алу") - қоғам және саяси қайраткерлерді, мемлекеттік қызметкерлер мен лауазымды тұлғаларды параға сатып алуды, параға сатып алуды және сатуды білдіреді.
 
Сыбайлас жемқорлық-лауазымды адамдар мен саясаткерлердің заңсыз баюдан, парақорлықтан, ұрлықтан және мафия құрылымдарымен бірігуден көрінетін моральдық ыдырауы.
 
Сыбайлас жемқорлық-лауазымды адамның өзінің қызмет бабын жеке байыту мақсатында тікелей пайдалануы.
 
№3 тапсырма
 
Мұғалім: "мақал-мәтелдер бекер айтылмайды, сіз онсыз өмір сүре алмайсыз!"Балалар, Сіздердің алдарыңызда үстелдерде №1 конверттер жатыр. Оларды ашыңыз. Үш топқа арналған тапсырма бірдей – сіз мақал-мәтелдерді жалғастырып, олардың мағынасын түсіндіруіңіз керек.
 
1. "Қолыңнан келмейді, барасың" – бопсалау, парақорлық.
 
2. "Қолды жуу" - парақорлықта топтық жоспарланған іс-шаралар.
 
3. "Қызуды басқа адамдардың қолымен ысыру" - бұл алаяқтық пен алаяқтыққа бейсаналық қатысу.
 
4. "Көз көреді, бірақ тіс бал емес" – сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың нәтижесіздігі.
 
5. "Мзда көз дерет" - сыйлықтар мен ақылдылар соқыр.
 
6. "Ақша айтқан кезде – шындық үнсіз" – ақша, өкінішке орай, кейде адамға шындықты қарастыруға немесе оны тыңдауға мүмкіндік бермейді. Бұл монеталар сана үстінен билік алып, ақыл-ойды алмастыратын жағдайларда.
 
7. ""Арам пиғылдан пайда болмайды" - арам жолмен пайда болған нәрсе жақсылық әкелмейді.
 
8. "Менің заңдарым қандай, Егер судьялар таныс болса" - судьяның орналасуы істің нәтижесін сіздің пайдаңызға қарай шеше алады деген мақал.
 
Топтар бір-бірін "Екі жұлдыз, бір тілек"стратегиясы бойынша бағалайды.
 
№4 тапсырма
 
Балалар, Сіздердің алдарыңызда үстелдерде № 2 конверттер жатыр. Оларды ашыңыз. Ребустарды шешу керек.
 
1. тяжШан, пиярупКор
 
2. ротияхрабю, каВтзя
 
3. ствотельгамов, кетРэ
 
№ 5 тапсырма Сұрақ-жауап
 
- Пара деген не?
 
Қызмет бабын пайдалана отырып, қандай да бір қызмет үшін заңсыз алынған ақша қаражаты.
 
- Пара мен сыйлықтың айырмашылығы неде?
 
Сыйлыққа қарағанда пара қызмет бабын пайдалана отырып, қызмет үшін беріледі. Сыйлық ештеңе сұрамай, таза жүректен беріледі.
 
Сыйлық пара ретінде жабық болуы мүмкін
 
- Сыбайлас жемқорлықтың себептері қандай деп ойлайсыз?
 
– Мемлекеттік қызметшілердің төмен жалақысы
 
- Заңдарды білмеу
 
- Оңай пайда табу ниеті
 
- Әртүрлі лауазымдардағы адамдардың жиі ауысуы
 
- Елдегі тұрақсыздық
 
- Сыбайлас жемқорлық әдет ретінде
 
- Халықтың тұрмыс деңгейінің төмендігі
 
– Мемлекеттік институттардың нашар дамығандығы
 
- Жұмыссыздық
 
- Азаматтық қоғам институттарының дамымауы
 
Топтар бір-бірінің жауаптарын "мақтауға тұрарлық сэндвич"стратегиясы бойынша бағалайды
 
Қызмет саласына байланысты сыбайлас жемқорлық келесі нысандарда көрінеді:
 
Тұрмыстық сыбайлас жемқорлық қарапайым азаматтар мен шенеуніктердің өзара әрекеттесуінен туындайды. Оған азаматтардан және лауазымды тұлғаға және оның отбасы мүшелеріне түрлі сыйлықтар мен қызметтер кіреді.
 
Іскерлік сыбайлас жемқорлық билік пен бизнестің өзара әрекеттесуінен туындайды. Мысалы, экономикалық дау туындаған жағдайда Тараптар шешім қабылдау үшін судьяның қолдауына жүгінуге тырысуы мүмкін.
 
Жоғарғы биліктің сыбайлас жемқорлық демократиялық жүйелердегі саяси басшылық пен Жоғарғы соттарға қатысты. Бұл әділетсіз мінез-құлқы өз мүдделері үшін және сайлаушылардың мүдделеріне зиян келтіретін саясатты жүзеге асырудан тұратын билік топтарына қатысты.
 
Сыбайлас жемқорлық-бұл тез арада шешуді талап ететін біздің қоғамның маңызды мәселелерінің бірі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес өте маңызды басталғаны қуантады. 2003 жылы БҰҰ-ның Сыбайлас жемқорлыққа қарсы конвенциясы қабылданды, енді жыл сайын 9 желтоқсанда Біз сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық күрес күнін атап өтеміз. "Көп нәрсе сіздің "Жоқ " байланысты"…
 
Қабылданып жатқан шараларға қарамастан, сыбайлас жемқорлық мемлекет тарапынан шамадан тыс әкімшілік жүргізудің шарасыз салдары болып табылады және бұрынғысынша барлық қоғамдық тетіктердің қалыпты жұмыс істеуін қиындатады, әлеуметтік қайта құрулар жүргізуге және ұлттық экономиканың тиімділігін арттыруға кедергі келтіреді. Сыбайлас жемқорлық мемлекеттік институттарға үлкен алаңдаушылық пен сенімсіздік тудырады, халықаралық аренада жағымсыз имидж қалыптастырады және қауіпсіздікке төнетін қатердің бірі ретінде заңды түрде қарастырылады. Бұл ауруға қарсы күрескер жастар болуы керек.
 
№6 тапсырма
 
Әр командаға жеке тапсырма беріледі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша алған білімдерін пайдалана отырып, үш жағдайдың бірін жеңу және көріністер ойнау.
 
I жағдай: институт оқытушысы сізді емтиханға үшінші рет жібереді. Оның барлық түрімен (немесе мүмкін тікелей) ол сізге не төлеу керектігін анық көрсетеді. Сіздің әрекеттеріңіз.
 
II жағдай: сізге, басқарушы қызметкерге, заңнамаға сәйкес келмейтін белгілі бір қызмет үшін ақша ұсынылады. Сіздің әрекеттеріңіз.
 
III жағдай: ыстық билетте демалу үшін сізге шұғыл түрде шетелдік төлқұжат қажет. Оны бір айдан кейін ғана алуға болады. Сіздің әрекеттеріңіз.
 
Дайындыққа уақыт беріледі. Әр жұп өз жағдайын жеңеді. Оқушылар командалардың басқа қатысушыларында қандай қателіктерді байқағандарын талқылайды. Ұсынылған жағдайда қалай дұрыс істеу керек болды.
 
№ 7 Тапсырма "Алма Ағашы"
 
Мұғалім: Балалар, сіздің алдыңызда алма ағашы бар. Бөлек боялған "алма". Сыбайлас жемқорлықпен қалай күресуге болатыны туралы ойланыңыз. Әр топ 2 әдісті ойластыруы керек. Оларды "алмаға"жазыңыз. Топтың бір өкілі жауаптарды оқып, содан кейін "ағашқа" "алма"іліп қойсын.
 
Оқушылардың мүмкін жауаптары:
 
1.Пара беру және алу үшін жауапкершілік туралы заңнаманы қатайту
 
2. Шенеуніктердің өз міндеттерін орындауы үшін олардың жұмысына бақылауды күшейту
 
3. Шенеуніктерге пара ұсынбау үшін адамдардың психологиясына, дүниетанымына әсер ету
 
4. БАҚ-та сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихатты ұйымдастыру
 
5. Адамдардың құқықтық сауаттылық деңгейін арттыру.
 
6. Әркімге өзінен бастап сыбайлас жемқорлық көріністеріне төзбеушілікті қолдау.
 
Қорытынды шығару
 

"Рефлексия" 2 мин

Балалар "STOP сыбайлас жемқорлық"деген жазуы бар ватман парағында қалауы бойынша топтарда жұмыс істейді
 
Мұғалім:сіздің алдыңызда қағаз парағы бар. Мен сізден сыбайлас жемқорлық проблемасына деген көзқарасыңызды білдіруіңізді сұраймын. Біздің тақырып бойынша айтқыңыз келетін нәрсені сызыңыз немесе жазыңыз.
 
Үй тапсырмасы: сынып сағаты тақырыбы бойынша кроссворд құрастыру.
 

Мұғалім: сыбайлас жемқорлық-экономикалық өсу мен дамуға кедергі, кез-келген өзгерістерге қауіп төндіреді. Кез-келген билікке ие кез – келген адам сыбайлас жемқорлыққа ұшырауы мүмкін: шенеуніктер, судьялар, әкімшілер, депутаттар, емтихан алушылар, дәрігерлер және т.б. олардың барлығын бір ынталандыру-экономикалық пайда алу. Бірақ сонымен бірге олар әшкерелеу және жазалау қаупін сезінеді. Қазіргі қоғамдағы алаяқтық, пара алу, бопсалау, парамен қалай күресуге болады? Ең алдымен, өзіңнен бастау керек және басқалардан сыбайлас жемқорлық көріністерін жоюды талап ету керек. Күрестің тиімділігі биліктің барлық тармақтарының өзара іс-қимылына, олардың қоғамды сауықтыру процесі үшін жауапкершілігіне байланысты. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық көріністерінің барлық түрлеріне жедел ден қою, әділ жаза беру қажет. Сонда басқалардың көзінше билік, сенім және билік құрылымдарына деген құрмет артады, қоғам сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қажеттілігін түсінеді.

 

В ком совесть есть и есть закон,

Тот не украдет, не обманет,

А вору дай хоть миллион –

Он воровать не перестанет.

И.А.Крылов

Оформление:

Тема и эпиграф размещены на доске.

Предварительная подготовка – лист ватмана с яркой надписью вверху: «STOP коррупция», лист ватмана с нарисованным деревом – яблоней и отдельно «яблоки», столы и стулья в кабинете расставлены таким образом, чтобы детям было удобно работать по группам.  На столах надписи: 1 группа, 2 группа, 3 группа. На каждом столе лежат конверты с раздаточным материалом – задания для работы, толковый словарь русского языка, фломастеры или маркеры.

Афоризмы о коррупции на доске:

«Честность неотделима от свободы, как коррупция от деспотизма»

А.Франц

«Покупающие власть за деньги привыкают извлекать из нее прибыль»

Аристотель

«Коррупция – это когда власть служит сама себе, а не гражданам»

«Чиновник множит подчиненных, но не соперников»

С.Паркинсон

Подготовительная работа с воспитанниками – создание трех творческих групп.

Используемое оборудование: план-конспект, раздаточный материал, компьютер, проектор, экран

Цель: содействовать формированию антикоррупционного сознания среди учащихся, формирование модели «нулевой» терпимости в вопросах антикоррупционной политики

Задачи:

1. Дать характеристику понятия «коррупция», познакомить с формами проявления коррупции, ее последствиями и способами борьбы с ней.

2. Расширять кругозор учащихся, развивать основы поисковой деятельности, формировать собственное мировоззрение на проблемы современного общества, способствовать становлению устойчивой позиции по предупреждению коррупционных проявлений в стране, на эмоциональном уровне формировать неприятие коррупционного поведения.

3. Формировать умения работать в группах, высказывать свое мнение.

4. Воспитывать ответственность за собственные действия и поступки, сознательность и социальную активность у подростков.

 Ход мероприятия:

Организационный момент.

Учитель: Здравствуйте, уважаемые ребята! Чтобы определить тему нашего классного часа, мы послушаем притчу, которая называется «Старательный дровосек».  Старательный дровосек честно собирал хворост, ему хорошо платили и хвалили за трудолюбие. Только одно от него скрывали: хворост шел на костры инквизиции, где сжигали людей.

О чем притча? (ОТВЕТЫ ДЕТЕЙ) В ней говорится о том, что человек всегда должен осмысливать свои поступки, предвидеть их последствия, знать, что получится в результате – добро или зло.   Сегодня на уроке мы с вами поговорим как такое зло, творимое людьми, ведет к деградации нашего общества. Имя этому злу – коррупция.

Задание № 1. Подберите слова, которые у вас вызывают ассоциацию со словом коррупция.

Ответы детей: вымогательство, продажность, правонарушение, взяточничество, подкуп, корысть.

Задание №2

Учитель: Ребята, на ваших столах лежат толковые словари русского языка. С помощью словаря, сформулируйте, что такое коррупция?  Свой ответ запишите, а потом вы должны будете его зачитать. (1 ответ от каждой группы, зачитывает один представитель) Заслушиваются ответы учащихся. Учитель при необходимости поправляет, уточняет, еще раз проговаривает, что такое коррупция.

Коррупция (лат. «Corrumpire», «портить», «подкупать») означает подкуп, подкупность и продажность общественных и политических деятелей, государственных чиновников и должностных лиц.

Коррупция – моральное разложение должностных лиц и политиков, выражающееся в незаконном обогащении, взяточничестве, хищении и срастании с мафиозными структурами.

Коррупция – прямое использование должностным лицом своего служебного положения в целях личного обогащения; ка правило, сопровождается нарушением законности.

Задание №3

Учитель: «Пословицы недаром молвятся, без них прожить никак нельзя!» Ребята, перед вами на столах лежат конверты №1.  Раскройте их. Задание для трех групп одинаковое – вы должны продолжить пословицы и объяснить их значение.

1.                  «Не подмажешь – не поедешь» – вымогательство, взяточничество.

2.                  «Рука руку моет» – групповая запланированная деятельность в подкупе.

3.                  «Загребать жар чужими руками» – несознательное соучастие в мошенничестве и аферах.

4.                  «Видит око, да зуб не мед» – безрезультативность действий борьбы с коррупцией.

5.                  «Мзда глаза дерет» – дары и мудрых ослепляют.

6.                  «Когда деньги говорят – правда молчит» – деньги, к большому сожалению, иногда не позволяют человеку рассмотреть правду или прислушаться к ней. Это в тех случаях, когда монеты берут власть над сознанием и вытесняют здравый смысл.

7.                  ««Нечестно нажитое впрок не идет» – то, что нажито нечестным путем добра не принесет.

8.                  «Что мне законы, коли судьи знакомы» -пословица о том, что расположение судьи может решить исход дела в твою пользу.

 Группы оценивают друг друга по стратегии «Две звезды, одно пожелание».

 Задание №4

Ребята, перед вами на столах лежат конверты № 2. Раскройте их. Вам необходимо расшифровать ребусы.

1.                  тяжШан, пиярупКор

2.                  ротиякраБю, каВтзя

3.                  ствотельгамоВы, кетРэ

Задание№5 Вопросы-ответы

-Что такое взятка?

Денежные средства, полученные незаконно за какую-либо услугу, с использованием служебного положения.

-Чем отличается взятка от подарка?

Взятка, в отличии от подарка дается за услугу, с использованием служебного положения. Подарок дарится от чистого сердца, не прося ничего взамен.

Подарок может быть завуалирован под взятку

-Как вы думаете, каковы причины коррупции?

– Низкая заработная плата государственных служащих

– Незнание законов

– Желание легкой наживы

–  Частая сменяемость лиц на различных должностях

– Нестабильность в стране

–  Коррупция как привычка

– Низкий уровень жизни населения

– Слабая развитость государственных институтов

–  Безработица

– Неразвитость институтов гражданского общества

Группы оценивают ответы друг друга по стратегии «Похвальный бутерброд»

В зависимости от сферы деятельности коррупция проявляется в следующих формах:

Бытовая коррупция порождается взаимодействием рядовых граждан и чиновников. В нее входят различные подарки от граждан и услуги должностному лицу и членам его семьи.

Деловая коррупция возникает при взаимодействии власти и бизнеса. Например, в случае хозяйственного спора стороны могут стремиться заручиться поддержкой судьи с целью вынесения решения в свою пользу.

Коррупция верховной власти относится к политическому руководству и верховным судам в демократических системах. Она касается стоящих у власти групп, недобросовестное поведение которых состоит в осуществлении политики в своих интересах и в ущерб интересам избирателей.

Коррупция – это одна из серьезнейших проблем нашего общества, которая требует немедленного решения. Радует, что борьба против коррупции начата очень серьезная. Еще в 2003 году была принята Конвенция ООН против коррупции, и теперь ежегодно 9 декабря мы отмечаем Международный день борьбы с коррупцией. “От вашего «нет» зависит многое»…

Несмотря на предпринимаемые меры, коррупция является неизбежным следствием избыточного администрирования со стороны государства и по-прежнему серьёзно затрудняет нормальное функционирование всех общественных механизмов, препятствует проведению социальных преобразований и повышению эффективности национальной экономики. Коррупция вызывает в серьёзную тревогу и недоверие к государственным институтам, создаёт негативный имидж на международной арене и правомерно рассматривается как одна из угроз безопасности. И борцом против этого недуга должна стать именно молодежь.

Задание №6

Каждой команде дается индивидуальное задание: Обыграть одну из трех ситуации и разыграть сценки, используя полученные знания по антикоррупционной политике.

I ситуация: Преподаватель института вас заваливает на экзамене третий раз. Всем своим видом (а может и напрямую) он дает понять, что нужно заплатить. Ваши действия.

II ситуация: Вам, руководящему работнику, предлагают денежные средства, в обмен за определенную услугу, не соответствующую законодательству. Ваши действия.

III ситуация: Вам срочно нужен иностранный паспорт, чтобы отдохнуть по горячей путевке. А его можно получить только через месяц. Ваши действия.

Дается время на подготовку. Каждая пара обыгрывает свою ситуацию. Учащиеся обсуждают, какие ошибки они заметили у других участников команд. И как правильно нужно было поступить в предлагаемых условиях.

Задание № 7 «Яблоня»

Учитель: Ребята, перед вами дерево-яблоня. И отдельно нарисованные «яблоки». Подумайте, какими способами можно бороться с коррупцией. Каждая группа должна придумать 2 способа. Запишите их на «яблоках». Пусть один представитель от группы зачитает ответы, а потом повесит «яблоки» на «дерево».

Возможные ответы учащихся:

1.Ужесточить законодательство об ответственности за дачу и получение взяток

2. Усилить контроль за работой чиновников, чтобы они выполняли свои обязанности

3. Воздействовать на психологию, мировоззрение людей, чтобы не предлагали взяток чиновникам

4. Устроить пропаганду против коррупции в СМИ

5. Повышать уровень правовой грамотности людей.

6. Каждому, начиная с себя, поддерживать нетерпимость к проявлению коррупции.

Подведение итогов

«Рефлексия» 2 мин

Дети работают уже в группах по желанию на листе ватмана с надписью «STOP коррупция»

Учитель: Перед вами чистый лист ватмана. Я прошу вас выразить ваше отношение к проблеме коррупции. Пожалуйста, нарисуйте или напишите что-нибудь, что вы хотите сказать по нашей теме.

Домашнее задание: составить кроссворд по теме классного часа.

Учитель: Коррупция – препятствие к экономическому росту и развитию, ставит под угрозу любые преобразования. Коррупции может быть подвержен любой человек, обладающий какой-либо властью: чиновники, судьи, администраторы, депутаты, экзаменаторы, врачи и т.д. Всех их движет один стимул – получить экономическую прибыль. Но при этом они испытывают риск разоблачения и наказания. Как необходимо бороться с мошенничеством, подкупом, вымогательством, взятками в современном обществе? Прежде всего, нужно начать с самого себя и требовать устранения коррупционных проявлений от окружающих. Эффективность борьбы зависит от взаимодействия всех ветвей власти, их ответственности за процесс оздоровления общества. Необходимо быстро реагировать на все виды проявлений коррупционных правонарушений, справедливо давать наказания. Тогда в глазах окружающих возрастет авторитет, вера и уважение к структурам власти, общество осознает потребность в борьбе с коррупцией.

 

 

НАШИ  КОНТАКТЫ

150800, Республика Казахстан
район Магжана Жумабаева, г.Булаево
улица Мира, 8

+7 (71531) 2-81-89

jumabaevroo2007@rambler.ru

РАСПИСАНИЕ  ЗВОНКОВ

1 УРОК 8:00 - 8:45 14:00 - 14:45
2 УРОК 8:55 - 9:40 14:55 - 15:40
3 УРОК 10:00 - 10:45 16:00 - 16:45
4 УРОК 11:05 - 11:50 16:55 - 17:40
5 УРОК 11:05 - 11:50 16:55 - 17:40